Alla inlägg under februari 2014

Av Linn Grönlund - 10 februari 2014 17:40

Det var jäättelänge sen jag bloggade senast! Men jag tänkte börja igen :P mitt liv blir bara mera spännande för varje dag som går :) Jag tänkte göra en liten uppdatering om vem jag är och vad jag gör som hobbyn och sånt   menmen...

ja, mitt namn har inte ändrat, jag heter fortfarande Linn :) mina hobbyer/intressen är cheerleading, ridning och såklart att vara med polare ;) jag skulle fortfarande vara tacksam om ni skulle läsa min blogg och bilden (har inte lockigt hår men har just lockat det så) kan vara en liten uppdatering om hur jag ser ut. jag kommer att blogga minst en gång i veckan och nån vecka som det är mycket provläsning eller träningar kommer tyvärr att kanske bli en flopp :) ingen hamster mera men tjatet pågår för en liten voffsing :)    Bloggen kommer i stort sätt att vara fashion och spännande/trevliga dagar i mitt liv :p

inte heller mitt rum xD

 Baaaaii :33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DreamOfClouds

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards