Alla inlägg under januari 2013

Av Linn Grönlund - 6 januari 2013 09:16

Igår var jag som sagt på bröllop.

Sen for hela patrasket till min farmor och farfar! (Fammo o Faffa)

Där åt vi kaka och åt Brudens underbara muffinsar..

Nammmmmm..

Vi lurade min kusin (4 år) som inte tycker om lakrits att det var lakrits muffinsar, då sa han att lakrits var gott.

Sen var det någon som stoppade riktig lakrits i hans mun och så sa han Usch, och spottade ut..

Jag åkte hem med min kusin och såg på ice age 4 min andra gång i bilen..

Jag skrattar alltid så mycket när Sid sitter på isflaket och är törstig..

Sen drickar han havsvatten och säger ''MMmmmmm, lite SALTIGT och blir helt skruttig i ansiktet..   

Nu är detta blogginlägg slut förutom Niina (bruden) som jag ska säga en sak till!


Kiitos Niina että sinä katsot mun blogista !En ole niin hyvä suomen kielisen, mutta minä en tiedä edes jos tämä on oikea..

Mutta MOI KAIKILLE!

Av Linn Grönlund - 5 januari 2013 09:16

Det var verkligen länge sen och jag har inte heller tänkt mig så många besökare, 1 st och det var jag..

Min hamster blir bara galnare och galnare.

Just sov den på övervåningen av dens bur och på onsdagen på taket av hans hus!

Ibland tror jag han är dööööd!

Men idag ska jag på bröllop hela dagen.. På kvällen skräckfilm!!!!!

Som jag vill iaf..

Eller har ni andra rekommendationer som ni rekommenderar till mig?

Behöver inte vara skräckfilm!

Allt från Teletappi till Scream får det vara .

Och jag bits inte..

Men jag måste bara säga att ni MÅSTE,MÅSTE BARA MÅSTE SE på ''Sagan om Tv reparatören''!

Det är en parodi av sagan om ringen och Pappa Jag Och min syrra låg alla på golvet och lollade så att vi vred oss!

Men nuuuuu, nuu ska jag titta på youtube frisyrer som jag ska lära mig att göra!

Bajj Bajj! :3


Presentation

DreamOfClouds

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards