Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Andra Dagen På Min Blogg!

Av Linn Grönlund - 2 december 2012 07:50

Idag ska jag gå ut och fota snöbilder. Sen kommer jag in snöig som bara den.

Men senare idag kanske jag fotar min naturliga sminkning, tror jag.. Step By Step..

Men Jag älskar er alla som tittar på min blogg!

Tillochmed min hamster fast han bara sett när jag loggar in och gör bloggen.. Men What Ever..


Kommer senare idag med liten bild på mig säkert..

HEJDAAAAH!  

 
 
Ingen bild

Stefan

2 december 2012 08:09

Spännande! Ser fram emot bilder! Vi har "tyvärr" ingen snö här. Inte ens i frysen :)

 
picke.gronlund@gmail.com

picke.gronlund@gmail.com

2 december 2012 20:02

Fin blog. Kiva med bilder. Vi har sol men ganska kallt här i Spanien. Men snart blir det jul o då får vi också se snön. Hejdå Faffa

http://gionella

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Grönlund - 10 februari 2014 17:40


Det var jäättelänge sen jag bloggade senast! Men jag tänkte börja igen :P mitt liv blir bara mera spännande för varje dag som går :) Jag tänkte göra en liten uppdatering om vem jag är och vad jag gör som hobbyn och sånt   menmen... ja, mitt namn ha...

WoW

Av Linn Grönlund - 5 maj 2013 14:14


Hej IGEN! Goda nyheter! JAG VANN I DEN ENA GRENEN I TÄVLINGEN! En gul rosett.. Men men.. Det gick sådär i den andra tävlingen. Jag hade en bråkstake till häst som skenade helavägen och missade massor med bommar! Så det gick sådär! Men min kompi...

Av Linn Grönlund - 4 maj 2013 12:54

Det var jätte länge sen jag skrev blogg och det har hänt en massa sen det!  Jag var just på ridtävlingar och jag blev sjätte av 17 tror jag.. Jippiayay!!! Jag hade en jättefin häst och imorgon ska jag igen. Kl. 9.00 på morgonen ska jag vara i sta...

Av Linn Grönlund - 6 februari 2013 13:50

Jag vill gärna fara på resa nu.. Jag vill gärna vara efter resan nu.. Jag vill gärna ha en ny OnePiece Jag vill gärna hitta två små sötnosar som står och tittar på en i buren.. Jag vill gärna göra att detta men framförallt..  VILL JAG HA MA...

Av Linn Grönlund - 3 februari 2013 17:11

Just var vi på en nepalesisk restaurang som hette Pokhara Det var god mat och min kusin var med somär 4 år.. Han hade flunsssa o lekte att han kräktes på mig... Äcklad.. Men nu kommeer jag inte på mera att skriva. så bajj bajj!         ...

Presentation

DreamOfClouds

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards