Alla inlägg under december 2012

Av Linn Grönlund - 19 december 2012 15:01

Nu om 2 h så ska jag ha julfest och jag spelar farmor i en JULPJÄS!

Jag har MoRsAnS gamla glasögon på mig och sen ser jag allmänt junttig ut!!

JUNTHUVUJUNTHUVU!

Jag kan visa bilder på klänningen som jag ska ha på mig!


Men inte nu för maten är klar!

Efter JUlfesten går det bättre för då ser ni hur jag såg ut allt som allt!


Hejppa!

Av Linn Grönlund - 16 december 2012 09:55

Jag hade dansuppvisning igår!

I början var det helt ok.. Sen så hamnade vi sitta mot hårdsten trappa i 2 timmar.. Jag somnade sista halvtimman som tur..

Sen gick vi till en restaurang som jag åt tomatsoppa i men den var inte mixad så den var äcklig..

Idag ska jag bara till slalombackan och skida.. Och jag väntar som fan på att fara till Singapore i februari..

Vi har snöstorm och mamma och pappa är ute på länk och jag sitter ipjamas vid datorn! OJNAJJ! 

Hejdå!!

Av Linn Grönlund - 14 december 2012 13:58

Det var nog så länge sen att jag borde nog lite skärpa mig..

Här sitter jag och äter MarieKex Med mjölkchoklad på.. Och har inte bloggat på länge!

Nu sitter jag här och tycker jag är så Jäwla Smart men, najj..

Nå IAF, WTF, OMG..

Så måst ja nog medge att jag är SHmartast här.. :D

Nu har tydligen min klass också skaffat blogg men jag, JAG har inte fått skriva i den..  

Nu har jag ingen JäwLa aning vad ag ska göra till näst så jag fick feeling att stoppa in en bild på något TRÖÖKIGT motiv..

Det går noooot..

Hejppa Dårå..

Av Linn Grönlund - 4 december 2012 16:13

Jag har inte hunnit med så mykt..

Och inget speciellt hänt..

Så jag har inte så mykt att skriva

Hamster'n mår bra och gömmer myky mat! Hejdå!

Av Linn Grönlund - 2 december 2012 18:49

Hej!


Nu ska jag berätta vad jag har gjort utom att blogga..


Kl. 10.00 på morgonen gick jag till ''GYMNASTIK VÄRLDEN''

Kl. 15.45 for jag till pulkabacken..

Där emellan bloggade jag och tittade på film!


Hejdå! Jag kommer snart att sätta upp lite vinterbilder och lite smink! (Kanske)

Av Linn Grönlund - 2 december 2012 11:29


   

Så här ser jag ut den 2.12.12 .. Heheheheheheh..


Tadaaah!

Av Linn Grönlund - 2 december 2012 07:50

Idag ska jag gå ut och fota snöbilder. Sen kommer jag in snöig som bara den.

Men senare idag kanske jag fotar min naturliga sminkning, tror jag.. Step By Step..

Men Jag älskar er alla som tittar på min blogg!

Tillochmed min hamster fast han bara sett när jag loggar in och gör bloggen.. Men What Ever..


Kommer senare idag med liten bild på mig säkert..

HEJDAAAAH!  

Av Linn Grönlund - 1 december 2012 16:26

Hej! Detta är mitt första inlägg!

Jag tänker ge liiite personlig information.. Mitt riktiga namn är Linn.

Men jag ber er kalla mig Lollo eftersom det är ett lite flummigt namn.

Mina hobbyn är Ridning, Dans och Teater..

Hoppas ni tycker om min blogg!  

God Jul!


HajjsVajjs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

DreamOfClouds

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards