Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

WoW

Av Linn Grönlund - 5 maj 2013 14:14

Hej IGEN!

Goda nyheter! JAG VANN I DEN ENA GRENEN I TÄVLINGEN!

En gul rosett..

Men men.. Det gick sådär i den andra tävlingen. Jag hade en bråkstake till häst som skenade helavägen och missade massor med bommar! Så det gick sådär! Men min kompis vann den tävlingen och det var ju bra!


Bilder

      I

     V


 

Fint!


Hejdå!

 
 
Ingen bild

Nina

5 maj 2013 14:54

GRATTIS! Fint tävlat :) Vilken otur att hästen i den andra tävlingen var en bråkstake. Jag skulle säkert ha fallit av hästen.

Vad glad du ser ut på bilden ;)

Trevligt att du bloggar igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Grönlund - 10 februari 2014 17:40


Det var jäättelänge sen jag bloggade senast! Men jag tänkte börja igen :P mitt liv blir bara mera spännande för varje dag som går :) Jag tänkte göra en liten uppdatering om vem jag är och vad jag gör som hobbyn och sånt   menmen... ja, mitt namn ha...

Av Linn Grönlund - 4 maj 2013 12:54

Det var jätte länge sen jag skrev blogg och det har hänt en massa sen det!  Jag var just på ridtävlingar och jag blev sjätte av 17 tror jag.. Jippiayay!!! Jag hade en jättefin häst och imorgon ska jag igen. Kl. 9.00 på morgonen ska jag vara i sta...

Av Linn Grönlund - 6 februari 2013 13:50

Jag vill gärna fara på resa nu.. Jag vill gärna vara efter resan nu.. Jag vill gärna ha en ny OnePiece Jag vill gärna hitta två små sötnosar som står och tittar på en i buren.. Jag vill gärna göra att detta men framförallt..  VILL JAG HA MA...

Av Linn Grönlund - 3 februari 2013 17:11

Just var vi på en nepalesisk restaurang som hette Pokhara Det var god mat och min kusin var med somär 4 år.. Han hade flunsssa o lekte att han kräktes på mig... Äcklad.. Men nu kommeer jag inte på mera att skriva. så bajj bajj!         ...

Av Linn Grönlund - 3 februari 2013 15:29

NU MÅSTE JAG SKÄRPA MEJJ!!! JAG ÄR LAT ;) Meen meeen... JA SKA TILL SINGAPORE OM 1 och en halv timmeee!!! Jaaaa.. Men jag menar veckaaaa.. Hahahhahahahaa.... Oj nej! Vi ska iväg! Men lite info ändå..Min syster kom vidare i en sång tävling i...

Presentation

DreamOfClouds

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards